Search found 62 matches

by kellythefox
Mon Dec 12, 2016 10:59 pm
Forum: General Discussion
Topic: Religion discussion
Replies: 16
Views: 3983

Re: Religion discussion

Im a christian but just cuz your not one doesent mean you still cant be moral. its as simple as that people get with the times. :stomp:
by kellythefox
Mon Dec 12, 2016 10:51 pm
Forum: Chao Recipes
Topic: Wolfy chao costume & behaviors~
Replies: 5
Views: 4944

Re: Wolfy chao costume & behaviors~

OMG OMG OMG! I love it!!! im gonna try making one right now thx so much for this! :darkhappy:
by kellythefox
Mon Dec 12, 2016 10:47 pm
Forum: General Sonic Stuff
Topic: Met anyone irl who likes Sonic?
Replies: 15
Views: 2875

Re: Met anyone irl who likes Sonic?

There was a guy at school who ate lunch across from me who said he liked sonic and i talked about it with him but then a week later he said he thought sonic sux and not as cool as it used to be... sometimes i dont get humans :blink:
by kellythefox
Mon Dec 12, 2016 10:42 pm
Forum: Other Games
Topic: Rhythm Heaven
Replies: 6
Views: 1773

Re: Rhythm Heaven

I got it for the 3ds but i didnt like it cuz it was too hard and it couldnt figure it out so i had my mom return it for a different game. :no:
by kellythefox
Mon Dec 12, 2016 7:40 am
Forum: Forum Games and Chat
Topic: Counting Wars
Replies: 477
Views: 13349

Re: Boys vs Girls

53! >:o
by kellythefox
Mon Dec 12, 2016 7:35 am
Forum: General Sonic Stuff
Topic: Doll maker!
Replies: 5
Views: 1851

Re: Doll maker!

What??? that ones rly cute sable!!! but im still mad about u know what... >:(
by kellythefox
Mon Dec 12, 2016 7:32 am
Forum: Artwork and Movies
Topic: Chao Island Christmas Activity #2!
Replies: 8
Views: 2306

Re: Chao Island Christmas Activity #2!

WOW yours is good too zipoCXG!
by kellythefox
Mon Dec 12, 2016 7:29 am
Forum: Role-Playing
Topic: Wolfs of destiny
Replies: 6
Views: 2605

Re: Wolfs of destiny

(Sure!) Aryn was exhasted from the tough journey so far. she has been traveling away from the wreckage that was her home for some time now, looking for the rest of the wolves of destiny that she saw in a vision. she has been barely getting by and things have been even harder with the wolfpups in her...
by kellythefox
Sat Dec 10, 2016 12:52 am
Forum: Role-Playing
Topic: Wolfs of destiny
Replies: 6
Views: 2605

Re: Wolfs of destiny

Um.... just a forest and some mountans nothin special ^_^ well actually i guess that doesent make sense cuz there was an explosion... lets say there on a journey to reach the lizard squads lair!
by kellythefox
Sat Dec 10, 2016 12:33 am
Forum: Forum Games and Chat
Topic: What are you listening to?
Replies: 1159
Views: 72640

Re: What are you listening to?

https://www.youtube.com/watch?v=yzIw_g7F0uE jeeeee what a co-incidence! :wink:
by kellythefox
Sat Dec 10, 2016 12:22 am
Forum: Artwork and Movies
Topic: Chao Island Christmas Activity #2!
Replies: 8
Views: 2306

Re: Chao Island Christmas Activity #2!

Wow yours is rly good buster! heres mine but i dont think it comes close to being as good as busters

Image
i used paint tool SAI cuz that's what all the good artists use! :sway:
by kellythefox
Fri Dec 09, 2016 10:30 pm
Forum: General Sonic Stuff
Topic: Doll maker!
Replies: 5
Views: 1851

Doll maker!

Hi i didnt see a topic for this so i decided to make one! i present to you.....! (drumroll) the ability to make your own sonic characters! all you have to do is play this game and take a picture with fn+prtc and put it on imgur! for girls: http://gen8hedgehog.deviantart.com/art/Female-Furry-Dollmake...
by kellythefox
Fri Dec 09, 2016 2:56 am
Forum: Forum Games and Chat
Topic: Counting Wars
Replies: 477
Views: 13349

Re: Boys vs Girls

wut how? -.-

watever 52
by kellythefox
Fri Dec 09, 2016 2:09 am
Forum: General Discussion
Topic: lets talk about love
Replies: 30
Views: 2360

Re: lets talk about love

Lol same here! :chaohappy:
by kellythefox
Fri Dec 09, 2016 1:39 am
Forum: Forum Games and Chat
Topic: Counting Wars
Replies: 477
Views: 13349

Re: Boys vs Girls

...51 >.>
by kellythefox
Thu Dec 08, 2016 12:43 am
Forum: Chao Role-Playing
Topic: Casual Chao Roleplay
Replies: 28
Views: 3776

Re: Casual Chao Roleplay

Airin slowed down and called out "Hey is it ok for me to call you Fin??!" splashing playfully and spinning around.
by kellythefox
Thu Dec 08, 2016 12:25 am
Forum: General Discussion
Topic: Kellyrants: THERES NOTHING WRONG WITH LOVING ANIMALS!!!
Replies: 26
Views: 1206

Thanks guys...

Hi i didnt get to say this cause the topic got locked before i could. i just want to thank you all for being so pashent w me for the things i said... exept for a few ppl (cough capryvengas and sable cough). besides that tho u guys were polite and calm and i think if i said those things any where els...
by kellythefox
Wed Dec 07, 2016 1:38 am
Forum: General Discussion
Topic: Kellyrants: THERES NOTHING WRONG WITH LOVING ANIMALS!!!
Replies: 26
Views: 1206

Re: Kellyrants: THERES NOTHING WRONG WITH LOVING ANIMALS!!!

._.' i cant beleive this... this was going on for forever and noone bothereed saying this??? WHAT THE ACTUAL EFF GUYS ARE U SERIOUS???? I AM SO FREAKING MAD RIGHT NOW!!!! :chaoangry: like i srsly thought thats what it means i didnt think it could possebly mean anything else...... i lost a freind cuz...
by kellythefox
Wed Dec 07, 2016 1:28 am
Forum: General Discussion
Topic: Kellyrants: THERES NOTHING WRONG WITH LOVING ANIMALS!!!
Replies: 26
Views: 1206

Re: Kellyrants: THERES NOTHING WRONG WITH LOVING ANIMALS!!!

Wait... wat? :blink: That's not what I mean at all! I'm pretty sure zoophilia is the oposate of zoophobia... like the hate or fear of animals... I had this deviantart stamp called i support zoophilia. I mean they can't allow something illegal on the site so it cant mean that, right? I dont get it......
by kellythefox
Wed Dec 07, 2016 12:24 am
Forum: General Discussion
Topic: Kellyrants: THERES NOTHING WRONG WITH LOVING ANIMALS!!!
Replies: 26
Views: 1206

Re: Kellyrants: THERES NOTHING WRONG WITH LOVING ANIMALS!!!

Just cuz it lets you doesent meant it wants u to! :herocry:

Sable I saw what you did sensoring the pics to get our of troble. Well its not gonna work!
by kellythefox
Tue Dec 06, 2016 11:44 pm
Forum: General Discussion
Topic: Kellyrants: THERES NOTHING WRONG WITH LOVING ANIMALS!!!
Replies: 26
Views: 1206

Re: Kellyrants: THERES NOTHING WRONG WITH LOVING ANIMALS!!!

Sable plz stop this is serious....

and plz dont use undertale against me... it promotes loving every body!!
by kellythefox
Tue Dec 06, 2016 11:29 pm
Forum: Artwork and Movies
Topic: Silver's Art Crap
Replies: 8
Views: 5125

Re: Silver's Art Crap

some of this are pretty good! Keep it up!! :surprise:
by kellythefox
Tue Dec 06, 2016 11:26 pm
Forum: General Discussion
Topic: Kellyrants: THERES NOTHING WRONG WITH LOVING ANIMALS!!!
Replies: 26
Views: 1206

Re: Kellyrants: THERES NOTHING WRONG WITH LOVING ANIMALS!!!

What? not how what works? also please watch your language i'm pretty sure your not allowed to say that :blink:
by kellythefox
Tue Dec 06, 2016 11:02 pm
Forum: Forum Games and Chat
Topic: Counting Wars
Replies: 477
Views: 13349

Re: Boys vs Girls

53
by kellythefox
Tue Dec 06, 2016 10:52 pm
Forum: General Discussion
Topic: Kellyrants: THERES NOTHING WRONG WITH LOVING ANIMALS!!!
Replies: 26
Views: 1206

Re: Kellyrants: THERES NOTHING WRONG WITH LOVING ANIMALS!!!

FINALLY somebody who agrees! im kind of furry but only a little bit XD

Go to advanced search